Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler
Cena v prodejně: 549 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-55
494

Skladem (2ks)

dalších 80-90ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí dnes

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání po 8.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAdnes

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 8.12
Zásilkovna69 Kčút 9.12
Zásilkovna SK95 Kčst 10.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.12
One Curier65 Kčpo 8.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.

Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

EAN9788027153213
ISBN978-80-271-5321-3
Rozměry240 x 167 x 0 mm
Datum vydání05. 03. 2025
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:232
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky