Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Marketing 6.0 - Budoucnost ve znamení zážitků
Philip Kotlerdalších 80-90ks na objednávku.
K vyzvednutí dnes
od 59 Kč, dodání po 8.12
Kdy můžu zboží mít?
Osobní odběr | ||
| Prodejna Benešov - ZDARMA | dnes | |
Výdejní místa | ||
| One Box, One Point | 59 Kč | po 8.12 |
| Zásilkovna | 69 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna SK | 95 Kč | st 10.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
| Stažení online | 0 Kč | po 8.12 |
| One Curier | 65 Kč | po 8.12 |
| Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 9.12 |
| Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 10.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
| EAN | 9788027153213 |
|---|---|
| ISBN | 978-80-271-5321-3 |
| Rozměry | 240 x 167 x 0 mm |
| Datum vydání | 05. 03. 2025 |
| Vazba | brožovaná vazba |
| Počet stran: | 232 |
| Nakladatelství: | Grada |
| Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela