Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Marketing management
Philip Kotler14. vydání
Cena v prodejně:
2 290 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-229 Kč
2 061 Kč
Skladem (1ks)
dalších 10-20ks na objednávku.
Dostupné v prodejně
K vyzvednutí po 1.4
Odesíláme obratem
od 59 Kč, dodání út 2.4
Kdy můžu zboží mít?
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | po 1.4 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | út 2.4 |
Balíkovna | 79 Kč | út 2.4 |
Zásilkovna | 69 Kč | út 2.4 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | út 2.4 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | st 3.4 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | po 1.4 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | út 2.4 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 2.4 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | út 2.4 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 3.4 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
EAN | 9788024741505 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-4150-5 |
Rozměry | 285 x 221 x 40 mm |
Hmotnost | 2 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 816 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela