Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing management

Philip Kotler

14. vydání

Cena v prodejně: 2 290 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-229
2 061

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 8.12 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 9.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 8.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 9.12
Zásilkovna69 Kčút 9.12
Zásilkovna SK95 Kčst 10.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.12
One Curier65 Kčút 9.12
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
EAN9788024741505
ISBN978-80-247-4150-5
Rozměry285 x 221 x 40 mm
Hmotnost2
Vazbapevná vazba
Počet stran:816
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky